Pytanie z dnia 11 września 2018

Witam, prowadzę działalność gospodarczą i chcialabym zapytać o sprawę dotyczącą zamówień indywidualnych, zamówiłam w firmie produkującej kartony 1200 sztuk kartonów, zapłaciłam kwotę za wszytskie pudełka, natomiast gdy przesyłka dotarła po oczach bił bardzo mocny zelony kolor, choć wysłałam im wcześniej zdjęcie mojego loga, które znacznie odbiega od tego na pudełku dostałam przed wysyłką na maila projekt niestety kolory na komputerze się różnią, dlatego widząc troche ciemniejszą kolorystykę zaakceptowałam projekt, poza tym pudełka które dostałam były z najzwyklejszej tektury, nie dostałam informacji wcześniej przy wycenie jaką tekturę wybieram dostałam informacje jedynie na temat wyglądu pudelka (czy ma byc z klapą itp) oraz inf o grubości tektury, nie podpisywaliśmy żadnej umowy, nie ma też regulaminu na stronie firmy od której zamawiała, Firma odmawia zwrotow kosztow twierdząc ze reklamacja jest bezzasadna oraz nie proponują żadnej ugody. Zapytali jedynie kiedy mają mi wysłać znów te pudełka. Bardzo prosze o pomoc.

Dzień dobry, aby można było ocenić Pani sytuację, należy się zapoznać z całą dokumentacją, mającą związek z tą sprawą, tj. przede wszystkim z korespondencją z wykonawcą oraz ustalić, jak w rzeczywistości wyglądają wykonane pudełka. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 września 2018 09:30 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2018 09:30 Obejrzało: 160 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jako przedsiębiorcy nie przysługują Pani uprawnienia np. do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Może Pani jednak spróbować dochodzić rękojmi z tytułu wad fizycznych rzeczy i niezgodności towaru z opisem. Uprawnienia z rękojmi wynikają z Kodeksu cywilnego. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 września 2018 09:32 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2018 09:32 Obejrzało: 159 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.