Pytanie z dnia 21 kwietnia 2020
Witam,
Prowadzę działalność gospodarczą i kupiłem alternator do samochodu będącego środkiem trwałym działalności. Alternator zepsuł się w lutym. Kupiłem go przez internet więc spakowałem go, wypełniłem formularz reklamacji i odesłałem. Firma od której kupiłem alternator otrzymała paczkę z reklamacją 19.02.2020.
Po moich kontaktach 20.03.2020 dostałem maila "Dzien dobry, alternator jest w dziale reklamacji..
Był jakis problem z obudową która została uszkodzona podczas przesylki..
Dzis lub w poniedzialek powinno sie udac go do Pana odesłać..."
Następnie 23.03.2020 dostałem kolejnego maila: "Dzien dobry.
Alternator został zweryfikowany w dziale reklamacji i okazało sie iż jest spalony.
Zostały uszkodzone mostek prostowniczy i uzwojenie. Prawdopodobna przyczyna było zwarcie w instalacji (np akumulator)
Reklamacja została odrzucona.
Zaproponować możemy jedynie odpłatna naprawe ( koszt samych czesci)
Kwota 200 zł z przesyłką..
Prosimy o informacje czy decyduje sie Pan na naprawe czy nie
Pozdrawiamy"
Co mogę w takiej kwestii zrobić? Przysługują mi jakieś prawa ? Firma nie odzywała się ponad miesiąc po czym odrzucili moją reklamację.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.