Pytanie z dnia 16 czerwca 2020
Witam,
Prowadzę działalność gospodarczą i mam pytanie, klient składał w marcu u mnie reklamacje wadliwe turbosprężarki (na formularzu zaznaczył odstąpienie od umowy). Uznałem mu grzecznościowe reklamacje robiąc korekte na zakupiona turbosprężarkę (chodz wadliwa nie była część tylko sposób eksploatacji auta). Teraz po 2 miesiącach od zakonczenia tematu wysyła pismo o wystąpienie do sądu i domaga soe dodatkowych kosztow naprawy. Czy klient nie musi wraz ze złożeniem reklamacji dołączyć wszystkich faktur i wzmianki o dodatkowych kosztach w zwiazku z reklamacją?
Bardzo proszę o pomoc.
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowny Panie, jeżeli klient domaga się zwrotu poniesionych w związku z reklamacją dodatkowych kosztów, musi wykazać ich poniesienie. W pewnych sytuacjach może być Pan zobowiązany do ich zwrotu, ale nie we wszystkich. Celem udzielenia stosownej porady prawnej, konieczne jest zapoznanie się z wezwaniem, które otrzymał Pan od klienta. Zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Wraz z reklamacją niekoniecznie, ale w sądzie już powinien. Gdyby potrzebował Pan pomocy z odpowiedzią, zapraszam do kontaktu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.