Pytanie z dnia 16 czerwca 2020

Witam,
Prowadzę działalność gospodarczą i mam pytanie, klient składał w marcu u mnie reklamacje wadliwe turbosprężarki (na formularzu zaznaczył odstąpienie od umowy). Uznałem mu grzecznościowe reklamacje robiąc korekte na zakupiona turbosprężarkę (chodz wadliwa nie była część tylko sposób eksploatacji auta). Teraz po 2 miesiącach od zakonczenia tematu wysyła pismo o wystąpienie do sądu i domaga soe dodatkowych kosztow naprawy. Czy klient nie musi wraz ze złożeniem reklamacji dołączyć wszystkich faktur i wzmianki o dodatkowych kosztach w zwiazku z reklamacją?
Bardzo proszę o pomoc.

Szanowny Panie, jeżeli klient domaga się zwrotu poniesionych w związku z reklamacją dodatkowych kosztów, musi wykazać ich poniesienie. W pewnych sytuacjach może być Pan zobowiązany do ich zwrotu, ale nie we wszystkich. Celem udzielenia stosownej porady prawnej, konieczne jest zapoznanie się z wezwaniem, które otrzymał Pan od klienta. Zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 czerwca 2020 14:36 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2020 14:36 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Wraz z reklamacją niekoniecznie, ale w sądzie już powinien. Gdyby potrzebował Pan pomocy z odpowiedzią, zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 czerwca 2020 19:19 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2020 19:19 Obejrzało: 268 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.