Pytanie z dnia 20 lutego 2016
Witam.
Prowadzę działalność gospodarczą i w ramach tej działalności podjęłam się renowacji starego stołu.
Umowa była sporządzona na renowację stołu i wykonanie kopi 6 krzeseł.Umowa opiewała na całość 4000 zł.Pobrałam zaliczkę 1000 zł.
Z krzeseł klientka telefonicznie przed zakończeniem umowy zrezygnowała.
Po stół przyjechała i zaproponowała mi 1000 zł,ale myśmy się słownie umówili na 1400 i ja jej jego nie wydałam,zażądałam dopłaty 400 zł. oraz 700 zł zapłaty za krzesła które były głęboko zaawansowane w wykonaniu( do dziś te elementy posiadam) Po pewnym czasie dostaję pismo z kancelarii prawnej że klientka odstępuje od umowy i żąda zwrotu 1000 zł zaliczki.( odstępuje od umowy po jej zakończeniu 60 dni )
Jak ja mam postąpić kiedy już wykonałam renowację tego stołu,a krzesła zaczęłam i ten materiał użyty na nie jest w moim warsztacie nie do wykorzystania?Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Dochodzi.ć roszczeńz tytułu niewykonania umowy, tj umoqwionego wynagrodzenia
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.