Pytanie z dnia 09 sierpnia 2018

Witam,
prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Zakupiłam na podstawie faktur vat od dostawcy ławki oraz kosze na śmieci przeznaczone do trwałego zabetonowania w podłożu. Zaraz po dostawie stwierdziłam ich wady fizyczne tj. niezgodność konstrukcji z zamówienie i zwróciłam dostawcy do ich usunięcia - odebrał je własnym transportem. Na etapie zwrotu naprawionego towaru sprzedawca przedstawił mi warunki gwarancyjne do faktur wystawionych 3 miesiące wcześniej, zaznaczając, ze w przypadku stwierdzenia wad i usterek po montażu w terenie zobowiązana jestem we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć je do sprzedawcy. Moje pytanie brzmi - czy warunki przedstawione kilka tygodni po zakupie i po wykonaniu jednej naprawy w ramach gwarancji, których nie podpisałam są prawnie w jakikolwiek sposób wiążące.

Sprawa wymaga analizy dokumentów, by potwierdzić, że te nowe warunki "gwarancji" nie obowiązują. Niemniej dobrze byłoby też wysłać oficjalne pismo, że nie uznaje Pani tych warunków.

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 sierpnia 2018 14:04 Zmodyfikowano dnia: 9 sierpnia 2018 14:04 Obejrzało: 312 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, warunki gwarancji określa gwarant. Pytanie czy rzeczywiście chodzi o gwarancję, czy też sprzedawca próbuje ograniczyć rękojmię ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 sierpnia 2018 14:05 Zmodyfikowano dnia: 9 sierpnia 2018 14:05 Obejrzało: 312 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.