Pytanie z dnia 08 marca 2018
Witam, prowadzę mały sklepik internetowy, a sprawa dotyczy bezpodstawnego, negatywnego komentarza za zakup zabawki. Klient po zakupie zabawki bez podania przyczyn wystawił mi negatyw, co skutkuje ogromnym obniżeniem sprzedaży (gdyż jestem nowa i mam mało komentarzy) Mailowe próby kontaktu i ewentualne próby mediacji są bezskuteczne. Jestem pewna, że niesprawiedliwy komentarz spowoduje dla mnie duży spadek sprzedaży i straty finansowe, a wykonuję rzetelnie swoją pracę i dotychczas miałam same "pozytywy". Towar był nowy i zgodny z opisem na aukcji. Wysyłka możliwie najszybsza. (mam potwierdzenia mailowe o szybkim nadaniu) Proszę o pomoc, co robić?
Julia Rybczyńska Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Prawna BeRIGHT
Leczkowa 25/4, 80-432 Gdańsk
Dzień dobry, z poza prawnych kwestii: czy odpowiedziała Pani na komentarz?Pozdrawiam, Julia Rybczyńska Radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.