Pytanie z dnia 08 marca 2018

Witam, prowadzę mały sklepik internetowy, a sprawa dotyczy bezpodstawnego, negatywnego komentarza za zakup zabawki. Klient po zakupie zabawki bez podania przyczyn wystawił mi negatyw, co skutkuje ogromnym obniżeniem sprzedaży (gdyż jestem nowa i mam mało komentarzy) Mailowe próby kontaktu i ewentualne próby mediacji są bezskuteczne. Jestem pewna, że niesprawiedliwy komentarz spowoduje dla mnie duży spadek sprzedaży i straty finansowe, a wykonuję rzetelnie swoją pracę i dotychczas miałam same "pozytywy". Towar był nowy i zgodny z opisem na aukcji. Wysyłka możliwie najszybsza. (mam potwierdzenia mailowe o szybkim nadaniu) Proszę o pomoc, co robić?

Dzień dobry, z poza prawnych kwestii: czy odpowiedziała Pani na komentarz?Pozdrawiam, Julia Rybczyńska Radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 marca 2018 23:17 Zmodyfikowano dnia: 8 marca 2018 23:17 Obejrzało: 292 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.