Pytanie z dnia 23 maja 2017
Witam, prowadzę naukę języka ang - podpisuję umowy z klientami o świadczenie usług edukacyjnych, w umowie jest zapis: "Płatność dokonywana jest na miesiąc z góry do 1-go każdego miesiąca." Klient obecnie nie płaci już drugi miesiąc, nie stawia się na zajęcia pomimo, że termin odwołania zajęć bez konsekwencji finansowych wynosi 24 h, kontaktując się z nim na 2 h przed planowanymi zajęciami twierdzi, że będzie po czym nie pojawia się, nie odbiera telefonów. Co w tej sytuacji można uczynić ?
na potwierdzenie, tego ze na zajęciach będzie mam z nim zachowane rozmowy.
Witam, czy mogłaby Pani doprecyzować, czy domaga się Pani zapłaty opłaty za kurs językowy, czy kary finansowej za odwołane lekcje bez zachowanie 24h?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.