Pytanie z dnia 20 kwietnia 2020

Witam , prowadze sklep spozywczy w formie jednoosobowej działalności i mam problem z firmą od ktorej mam terminale płatnicze. Zmiany cenników umieszcza na platformie internetowej a dodatkowo dodała mi opłatę za obsługę kart maestro z których moi klienci na terminalu nie korzystają. Czy firmą miała prawo dodać tego typu opłatę i w tej formie mnie poinformować o podwyżce cen ?

Dzień dobry te kwestie regulowane są w umowie z tą firmą. Bez jej znajomości na t\pytanie odpowiedzieć nie można. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 kwietnia 2020 14:24 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2020 14:24 Obejrzało: 364 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W mojej ocenie dostawca usługi powinien poinformować o zmianie opłat. Moja kancelaria zajmuje się tego typu sprawami, zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Zapraszam

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 maja 2020 21:04 Zmodyfikowano dnia: 16 maja 2020 21:04 Obejrzało: 322 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.