Pytanie z dnia 20 kwietnia 2020
Witam , prowadze sklep spozywczy w formie jednoosobowej działalności i mam problem z firmą od ktorej mam terminale płatnicze. Zmiany cenników umieszcza na platformie internetowej a dodatkowo dodała mi opłatę za obsługę kart maestro z których moi klienci na terminalu nie korzystają. Czy firmą miała prawo dodać tego typu opłatę i w tej formie mnie poinformować o podwyżce cen ?
Dzień dobry te kwestie regulowane są w umowie z tą firmą. Bez jej znajomości na t\pytanie odpowiedzieć nie można. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
W mojej ocenie dostawca usługi powinien poinformować o zmianie opłat. Moja kancelaria zajmuje się tego typu sprawami, zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Zapraszam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.