Pytanie z dnia 18 kwietnia 2016

Witam. Prowadzę sklep. Zakupiłem towar z hurtowni w 2013 r. Artykuł jest objęty 2-letnią gwarancją. Sprzedałem go dopiero w 2016 i okazało się, że jest wadliwy. Czy mogę domagać się rozpatrzenia reklamacji od hurtowni?

Obawiam się, że nie ma Pan do kogo wystapić z reklamacją. To po prostu Pana ryzyko zawodowe. Niestety czasami tak bywa.

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 kwietnia 2016 01:42 Obejrzało: 288 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.