Pytanie z dnia 21 września 2020

Witam, przedstawie sytuacje od poczatku, mam konto na ......, i stamtad chcialem zakupic rzecz na allegro, wyslalem przelewem tradycyjnym do PayU, ale po 10 minutach stwierdzilem, ze chce anulowac przelew i poprosilem o zwrot payu, prosilem o zwrot na moje polskie konto, a nie na revolut bo by szlo kolejne 5 dni. Po ok. 30 dniach pieniendzy dalej nie bylo, zglosilem reklamacje i do payu i do revoluta, PayU, ze tak powiem wycwanilo sie i stwierdzlo, ze wyslali przelew do nadawcy i oni maja "w dupie", zglosilem to do Revoluta, ktory bardzo chetnie mi pomogl, prosili o recall przelewu od banku beneficjenta, nie bardzo rozumiem wiec zacytuje "Sprwadzilismy, ze przelew zostal poprawnie wyslany przez naszego partnera bankowego w dniu: 1.05.2020 pod numerem referycyjnym: PET....., Prosba o odzyskanie zostala wyslana w dniu 29.05.2020 Zazwyczaj procedura trwa do 10 dni roboczych, ale zdarza sie ze niektore banki potrzebuja wiecej czasu aby odpowiedziec na taka prosbe. W celu pozytywnego rozwiazania sprawy prosilabym cie o przekazanie kopii wiadomosci swift, do banku beneficjenta. Ten dokument zawiera wszystkie niezbedne informacje, ktore pomoga bankowi beneficjenta zlokalizowac platnosci, ustalic co sie z nia stalo po ich stronie i jesli faktycznie przez nich odeslana - sledzic ja po ich stronie jak i rowniez kopie wiadomosci o recall przelewu jak i esklajace z naszej strony". No i to wszystko, dzwonilem do pekao, ale oni nie sa mi w stanie pomoc bo musze sie do nich zglosic, napewno pojde do nich, ale czy moge cos jeszcze zrobic i czy moge zadac rekompensaty finansowej za przetrzymanie moich pieniedzy?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.