Pytanie z dnia 26 czerwca 2017

Witam,
Przy odbiorze marynarki z pralni okazało się że została ona zniszczona - pojawiły się odbarwienia i zacieki. Właściciel pralni utrzymuje, że jest to spowodowane wadą produktu a nie efektem wykonanej przez nich usługi. W momencie kiedy chciałem złożyć reklamacje otrzymałem informację, że jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, to zostanę obciążony kosztami usług rzeczoznawcy oceniającego źródło szkody.
Proszę o informacje, czy Pralnia ma prawo obciążyć mnie takimi kosztami i czy powinna ponieść odpowiedzialność za zniszczenie rzeczy

Dzień dobry, oczywiście właściciel pralni nie ma racji. Proszę złożyć reklamację, zażądać naprawienia szkody i wskazać jakie są warunki odpowiedzialności pralni za nienależyte wykonanie umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 czerwca 2017 21:44 Zmodyfikowano dnia: 28 czerwca 2017 21:44 Obejrzało: 271 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę udać się do rzecznika praw konsumenta w swoim mieście i zawiadomić o sprawie. Myślę, że jest to najlepsza droga w tej sytuacji. Pozdrawiam Marcin Kotarba radca prawny. www.radcakotarba.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 czerwca 2017 14:02 Zmodyfikowano dnia: 29 czerwca 2017 14:02 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.