Pytanie z dnia 26 czerwca 2017
Witam,
Przy odbiorze marynarki z pralni okazało się że została ona zniszczona - pojawiły się odbarwienia i zacieki. Właściciel pralni utrzymuje, że jest to spowodowane wadą produktu a nie efektem wykonanej przez nich usługi. W momencie kiedy chciałem złożyć reklamacje otrzymałem informację, że jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, to zostanę obciążony kosztami usług rzeczoznawcy oceniającego źródło szkody.
Proszę o informacje, czy Pralnia ma prawo obciążyć mnie takimi kosztami i czy powinna ponieść odpowiedzialność za zniszczenie rzeczy
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, oczywiście właściciel pralni nie ma racji. Proszę złożyć reklamację, zażądać naprawienia szkody i wskazać jakie są warunki odpowiedzialności pralni za nienależyte wykonanie umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kotarba Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kotarba
Św. Gertrudy 18/2, 31-048 Kraków
Proszę udać się do rzecznika praw konsumenta w swoim mieście i zawiadomić o sprawie. Myślę, że jest to najlepsza droga w tej sytuacji. Pozdrawiam Marcin Kotarba radca prawny. www.radcakotarba.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.