Pytanie z dnia 21 listopada 2018

Witam, reklamowałem telefon na gwarancji (posiadam dodatkowo dodatkową gwarancję) 28.10.2018r. Telefon kupiony w lutym 2018r więc jak najbardziej na gwarancji. Do dnia dzisiejszego 21.11.2018r nie otrzymałem odpowiedzi z salonu. Mineło 18 dni roboczych. Czy w związku z tym mogę wystąpić o prośbę wydania nowego telefonu?

Dzień dobry, przede wszystkim jeśli korzystał Pan z gwarancji, a nie rękojmi, proszę się zapoznać z dokumentem gwarancyjnym i ustalić jakie są warunki gwarancji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 listopada 2018 14:18 Zmodyfikowano dnia: 21 listopada 2018 14:18 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

A czy wskazywała Pani czego żąda przy składaniu reklamacji w razie niemożności naprawy telefonu? Jeśli tak, to do tego powinien zastosować się sprzedawca. Natomiast ma Pani prawo żądać wymiany telefonu na wolny od wad.

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 listopada 2018 00:49 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2018 00:49 Obejrzało: 251 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem