Pytanie z dnia 21 listopada 2018

Witam, reklamowałem telefon na gwarancji (posiadam dodatkowo dodatkową gwarancję) 28.10.2018r. Telefon kupiony w lutym 2018r więc jak najbardziej na gwarancji. Do dnia dzisiejszego 21.11.2018r nie otrzymałem odpowiedzi z salonu. Mineło 18 dni roboczych. Czy w związku z tym mogę wystąpić o prośbę wydania nowego telefonu?

Dzień dobry, przede wszystkim jeśli korzystał Pan z gwarancji, a nie rękojmi, proszę się zapoznać z dokumentem gwarancyjnym i ustalić jakie są warunki gwarancji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 listopada 2018 14:18 Zmodyfikowano dnia: 21 listopada 2018 14:18 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

A czy wskazywała Pani czego żąda przy składaniu reklamacji w razie niemożności naprawy telefonu? Jeśli tak, to do tego powinien zastosować się sprzedawca. Natomiast ma Pani prawo żądać wymiany telefonu na wolny od wad.

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 listopada 2018 00:49 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2018 00:49 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.