Pytanie z dnia 21 listopada 2018
Witam, reklamowałem telefon na gwarancji (posiadam dodatkowo dodatkową gwarancję) 28.10.2018r. Telefon kupiony w lutym 2018r więc jak najbardziej na gwarancji. Do dnia dzisiejszego 21.11.2018r nie otrzymałem odpowiedzi z salonu. Mineło 18 dni roboczych. Czy w związku z tym mogę wystąpić o prośbę wydania nowego telefonu?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim jeśli korzystał Pan z gwarancji, a nie rękojmi, proszę się zapoznać z dokumentem gwarancyjnym i ustalić jakie są warunki gwarancji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
A czy wskazywała Pani czego żąda przy składaniu reklamacji w razie niemożności naprawy telefonu? Jeśli tak, to do tego powinien zastosować się sprzedawca. Natomiast ma Pani prawo żądać wymiany telefonu na wolny od wad.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.