Pytanie z dnia 19 października 2015

witam rok temu realizowalismy zamowienia dla pewnego kontrahenta ktory zamawial dokladnie co miesiac u nas czujniki temperatury po pewnym czasie uznal ze sa wadliwe i zaczal narzekac ze czujniki sie psuja i zadac wymiany na nowe .wierzylismy mu na slowo nei zadajac uszkodzonych rzekomo do wgladu,poniewaz to byl staly klient.do listopada ubieglego roku tak zamawial a my wymienialismy co chwila.byl jedynym klientem ktory uskarzal sie na szukodzenia.wiec zazdalismy aby jednak wyslala nam partie czujek abysmy mogli sprawdzic co powoduje rzekome uszkodzenia .wyslal 50 sztuk z czego 44 byly sprawne w 100% a 6 moglo byc ze starej partii ktora zamowil juz rok temu wiec mogly sie juz po takim czasie rzeczywiscie przepalic.Gwarancja czujnika obejmuje rok czasu poniewaz jest to specjalistyczne urzadzenie.Pan zamowil ponownie na ok 6000zl i postanowil ze nei zaplaci poniewaz on poniosl koszty wymiany uswzkodzonych czujek i serwisowania wiec idzie ta kwota na poczet jego ksoztow.My podatek oczywiscie zaplacici musielismy oprocz tego zostalismy z zamowionym pod jego kolejne zamowienie towarem a takze z partia czujek ktore byly sprawne a on zwrocil ponieslismy tak duze koszty ze dzis mamy powazne roblemy finansowe ,firma jest na skraju bankructwa .pan mimo windykacji nie zamierza placic co robic?sprawa do sadu?nie chcemy ponosic juz kolejnych kosztow .gdyz same umowy z erif big itd njas przerastaja a sa nieskuteczne te firmy.pan zalega nam z platnoscia na ok 6000 plus odsetki do dzis dzien od listopada ubr.

Proponuję skierować sprawę do Sądu, zarówno odnośnie zaległości w płatnościach jak i bezpodstawnego zwrotu towaru, zapraszam do kontaktu w celu szczegółowego pokierowania sprawą

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2015 15:35 Obejrzało: 775 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, oczywiście istnieje możliwość skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego celem odzyskania należności. W tym celu niezbędnym jest dokładne przeanalizowanie sprawy, w tym wszelkiej dokumentacji. W razie podjęcia takiej decyzji zapraszam do mojej kancelarii, chętnie pomogę.

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 października 2015 15:37 Obejrzało: 774 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.