Pytanie z dnia 22 sierpnia 2018
Witam. Rolnik zakupił środki do oprysk u które miały zniszczyć chwasty. Niestety środek nie zadziałał. Rolnik zwrócił się do sklepu który sprzedał mu takie produkty ale w sklepie powiedział że musi sam skontaktować się z przedstawicielem lub dystrybutorem firmy która ten środek produkuje. Sklep który sprzedał produktu rolnikowi umywa ręce. Niestety pod podanym numerem telefonu nikt nie odbiera. Co w takiej sytuacji powinien zrobić rolnik? Czy ma jakąkolwiek szansę na odzyskanie pieniędzy za wadliwy produkt lub czy ma prawo żądać dobrej jakości produktu dobrej jakości Oprysko niestety pod podanym numerem telefonu nikt nie odbiera. Co w takiej sytuacji powinien zrobić rolnik?
Dziękuję za odpowiedź
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.