Pytanie z dnia 15 listopada 2018

Witam serdecznie
Chciałam prosić o pomoc w sprawie z wypożyczeniem auta, a dokładniej ze zwrotem depozytu 200€. Pan z obsługi przekonywał ze kupując pełne ubezpiecznie bez względu na to co się stanie zaliczka będzie zwrócona do 10 dni roboczych. Firma twierdzi, ze pieniądze zostały wysłane (w razie gdyby nie doszły kazali kontaktować się z bankiem), było to sprawdzane w banku który potwierdził ze żadna taka transakcja nie miała miejsca. Sprawa ciągnie się już ósmy miesiąc i chciałam zapytać jakie kolejne kroki można w tej sytuacji zrobić. Dziękuje i pozdrawiam

Dzień dobry, należy wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie rozważyć wniesienie pozwu o zapłatę do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 listopada 2018 12:28 Zmodyfikowano dnia: 16 listopada 2018 12:28 Obejrzało: 300 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sprawa wymaga analizy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 listopada 2018 21:23 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2018 21:23 Obejrzało: 289 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.