Pytanie z dnia 15 listopada 2018
Witam serdecznie
Chciałam prosić o pomoc w sprawie z wypożyczeniem auta, a dokładniej ze zwrotem depozytu 200€. Pan z obsługi przekonywał ze kupując pełne ubezpiecznie bez względu na to co się stanie zaliczka będzie zwrócona do 10 dni roboczych. Firma twierdzi, ze pieniądze zostały wysłane (w razie gdyby nie doszły kazali kontaktować się z bankiem), było to sprawdzane w banku który potwierdził ze żadna taka transakcja nie miała miejsca. Sprawa ciągnie się już ósmy miesiąc i chciałam zapytać jakie kolejne kroki można w tej sytuacji zrobić. Dziękuje i pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie rozważyć wniesienie pozwu o zapłatę do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Maria Korgól Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Maria Korgól
Więckowskiego 2/10, 70-411 Szczecin
Sprawa wymaga analizy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.