Pytanie z dnia 11 października 2018
Witam serdecznie. Chcialam prosic Panstwa o porade. Budujemy z bratem dom blizniaka I napotkalismy na swojej drodze problem. Mianowicie, zamowilismy kilka miesiecy temu 2 piece, wplacilismy zaliczke na konkretne modele(posiadamy dowod wplaty), a wczoraj otrzymalismy wiadomosc ze sklepu, ze zaprzestano produkcji danego modelu I sklep ma dla nas tylko jeden piec. Sprzedawca twierdzi, ze to nie jego wina a producenta I upiera sie,ze musimy wziac inny piec, ktory jest 1000zl drozszy I doplacic roznice. Prosze o porade co mozna w takiej sprawie zrobic. Pozdrawiam I dziekuje za odpowiedz.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a to było 1 zamówienie czy 2 osobne ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Nie muszą Panowie kupować droższego pieca. Proszę odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy, gdyż nie ma towaru który zamawialiście (pieca konkretnego producenta i modelu). Sprzedawca też nie ponosi tu winy, ale nie może żądać zakupu innego urządzenia, nawet gdyby było tańsze i lepsze.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.