Pytanie z dnia 11 października 2018

Witam serdecznie. Chcialam prosic Panstwa o porade. Budujemy z bratem dom blizniaka I napotkalismy na swojej drodze problem. Mianowicie, zamowilismy kilka miesiecy temu 2 piece, wplacilismy zaliczke na konkretne modele(posiadamy dowod wplaty), a wczoraj otrzymalismy wiadomosc ze sklepu, ze zaprzestano produkcji danego modelu I sklep ma dla nas tylko jeden piec. Sprzedawca twierdzi, ze to nie jego wina a producenta I upiera sie,ze musimy wziac inny piec, ktory jest 1000zl drozszy I doplacic roznice. Prosze o porade co mozna w takiej sprawie zrobic. Pozdrawiam I dziekuje za odpowiedz.

Dzień dobry, a to było 1 zamówienie czy 2 osobne ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 października 2018 14:02 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2018 14:02 Obejrzało: 182 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie muszą Panowie kupować droższego pieca. Proszę odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy, gdyż nie ma towaru który zamawialiście (pieca konkretnego producenta i modelu). Sprzedawca też nie ponosi tu winy, ale nie może żądać zakupu innego urządzenia, nawet gdyby było tańsze i lepsze.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 października 2018 19:35 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2018 19:35 Obejrzało: 181 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.