Pytanie z dnia 11 czerwca 2018
Witam serdecznie.
Mam następujący problem.
W styczniu br sprzedałam samochód Panu X. Do samochodu nie miał żadnych zastrzeżeń, było to 5-letnie auto- użytkowałam je 3 lata bez najmniejszej awarii. Tydzień temu odebrałam telefon od Pana X który poinformował mnie, że w aucie nie działa klimatyzacja, był u swojego znajomego mechanika który stwierdził, że pompa klimatyzacji nie działa i ta usterka na pewno była kiedy kupował samochód ode mnie. Zostałam również poinformowana, że poniosę koszty naprawy tj. 1tys zł, dodam również, że z Panem X nie ma żadnych dyskusji, nie daje mi dojść do słowa, grozi, że jest urzędnikiem państwowym ma znajomości, że jego żona zna rzeczoznawców i po naprawie auta mechanik wystawi na mnie fakturę. Nie zgodziłam się na naprawy wykonywane na mój koszt ponieważ w aucie klimatyzacja była sprawna (używałam jej przez 3 sezony letnie więc jestem tego pewna), do dnia dzisiejszego mój telefon się urywa, Pan X wydzwania z różnych numerów i chce mnie zmusić do zapłacenia za naprawę. Auto w tej chwili jest u mechanika i myślę, że po naprawie kupujący będzie chciał założyć mi sprawę. Bardzo proszę o odpowiedź co Państwo myślą o tej sytuacji.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ponad 5 miesięcy po sprzedaży używanego pojazdu raczej trudno będzie wykazać, że wada tkwiła w samochodzie. Polecam już teraz wysłać do kupującego oficjalne pismo w tej sprawie ze wskazaniem, dlaczego nie ponosi Pani odpowiedzialności za wadę i z wezwaniem do zaprzestania naruszania Pani dóbr osobistych. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.