Pytanie z dnia 25 listopada 2018

Witam serdecznie .mam pytanie co teraz mam zrobić miałam sprawy sądowe z T-mobile i jedna sprawa została umorzona wyrokiem prawomocnym druga sprawa też zakończona numer akt.IC 1175/16 i miałam do zapłaty 1471,49 gr które już spłaciłam i druga sygn. akt IC896/15 i druga kwota 192,01 którą również spłaciłam teraz obawiam się jednego czy T-mobile wykreśli mnie z krd dłużników bo przez przypadek dowiedziałam się że zostałam wpisana do krd i to jeszcze wyższa kwota bo również wpisali kwotę z tej sprawy która została umorzona wówczas zadzwoniłam do mojego obrońcy którego mi przydzielono z urzędu i dowiedziałam się że niezgodnie z prawem wpisali mnie do krd i że zapewne nie otrzymali być może z sądu jeszcze powiadomienia o zakończonej sprawie która została umorzona i że mam spłacać tylko tą kwotę którą dostałam i po tyle ile będę mogła tak więc spłaciłam a tego co jest wpisane nie płacić bo jest umorzone nie wiem co zrobić teraz aby mnie wykreślili z krd jestem starą schorowaną osobą a do tego mój mąż zachorował mi na raka z przeżutem na wątrobę mam tyle zmartwień i wydatków że nie mogę sobie poradzić a przez ten wpis do krd nie mogę już spać musiałam jeszcze dodatkowo udać się do lekarza zdrowia psychicznego .Bardzo Pana proszę Panie mecenasie o pomoc w tej sprawie i odpowiedz. Dziękuję serdecznie i Pozdrawiam .J

Trzeba wezwać T-Mobile do wykreślenia Pani z KRD, pod rygorem wystąpienia o odszkodowanie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 listopada 2018 21:38 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2018 21:38 Obejrzało: 399 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Ma Pani szansę na wykreślenie wpisu, istnieje specjalna procedura, formularze do wniosku o wykreślenie znajdują się na stronie internetowej krd. Do wniosku trzeba załączyć odpis postanowienia o umorzeniu i dowody zapłaty. Może Pani w tym zakresie skorzystać z darmowej pomocy prawnej w punkcie nieodpłatnych porad z uwagi na wiek i sytuację życiową. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 listopada 2018 22:08 Zmodyfikowano dnia: 10 grudnia 2018 15:44 Obejrzało: 399 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Trzeba skierować do T-mobile odpowiednie pismo (na formularzu) załączając dowody, że niesłusznie wpisano Panią do KRD, tj. odpis postanowienia o umorzeniu i dowody zapłaty i zawnioskować o wykreślenie z tego rejestru.

Odpowiedź nr 3 z dnia 27 listopada 2018 08:31 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2018 08:31 Obejrzało: 398 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.