Pytanie z dnia 26 marca 2020

Witam serdecznie,

Mam pytanie. Kilka dni temu sprzedałam na jednym z portali łóżko. Jest ono sprawne fizycznie, zero uszkodzeń (czyli zgodnie z zawartym opisem produktu). Klient przyjechał, zapłacił i zabrał ze sobą towar. Po kilku godzinach od transakcji dostałam informacje ze poszycia są rozerwane, suwaki wyrwane i plamy na tapicerce. Co w takim wypadku mogę zrobić? Nie wiem co klient robił z rzeczami w trakcie transportu i po tych kilku godzinach. Lozko sprzedane było za kwotę 500 złoty. Wiec chciałabym rozwiazac sytuacje „pokojowo” ale jednocześnie nie chciałabym na całej transakcji ucierpieć nie ze swojej winy l.dodam tylko ze zarówno ja jak i klient nie prowadzimy żadnej działaności byla to sprzedaż prywatna.

Pozdrawiam,
Mariola

jeżeli łóżko było ok w momencie sprzedaży, proszę się nie przejmować, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia itp, by się zabezpieczyć na przyszłość, prawdopodobnie kupujący powołując się na rękojmie za wady ukryte próbuje wymusić obniżenie ceny proszę się nie przejmować. z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 kwietnia 2020 15:04 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2020 15:04 Obejrzało: 258 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.