Pytanie z dnia 20 kwietnia 2018

Witam serdecznie. Nazywam się Karolina i zgłaszam się z problemem a jednocześnie z zapytaniem. Chodzi o sytuację tego typu. W lutym tego roku, zakładałam konto firmowe i dowiedziałam się, że mogę skorzystać z programu POLSKA BEZGOTÓWKOWA i uzyskać za darmo na rok terminal do kart płatniczych, potrzebowałam go więc wyraziłam chęci. Wszystko szło zgodnie z planem wraz z formalnościami, byłam umówiona na instalacje terminala z serwisantem, serwisant nie pojawił się, w ogóle nie podajac powodu ani nie dzwoniac ze go nie bedzie. Zostala zgloszona skarga i prosba o wyjasnienie niestawiennictwa serwisanta po czym osoba ktora posredniczyla w tej sprawie pomiedzy mna a firma "eservice" odpowiedzialna za terminal otrzymala informacje iz umowa nie wejdzie w zycie i ze rezygnuja ze wspolpracy. Postanowilam wiec na wlasna reke poszukac firmy ktora pomoze mi skorzystac z tego programu i udostepni mi terminal, w koncu ja znalazlam i zaczelam uiszczac wszelkie formalnosci, przeszlam weryfikacje pozytywnie, terminal zostal mi przyznany lecz otrzymalam informacje ze nie moge skorzystac z programu POLSKA BEZGOTÓWKOWA poniewaz wodnieje w firmie "eservice" jako klient i na ten moment korzystam juz z tego programu. Moje pytanie wyglada nastepujaco? Czy firma ta moze tak bezpodstawnie wykorzystywac moje dane i blokowac mi dostep do skorzystania z programu skoro sama zrezygnowala ze mna ze wspolpracy? Nie chce zostawic tej sytuacji tak bezprawnie. Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam Karolina

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.