Pytanie z dnia 27 lutego 2018
Witam serdecznie.
Nie dawno kupiłem okulary w jednym z wrocławskich salonów Paris Optique w Magnoli.
W czasie badań które trwały zaledwie parę minut Pani dobrała moce okularów.
Dodam że nie zostałem wyprowadzony po za gabinet by sprawdzić czy widzę dobrze w dal.
Po tygodniu odebrałem okulary i od razu zaznaczyłem ze nie widzę dobrze w dal.
Pani z salonu stwierdziła ze oczy muszą się przyzwyczaić.
W tym czasie miałem badania medycyny pracy na które skierowała mnie firma.
Pani doktór zbadał mi wzrok i stwierdziła ze mam za małe moce, i zapytała jak mniej więcej była odległość miedzy mną a ściana do badania, odpowiedziałem ze około 3.5 do 4M,
Pani doktor poinformowała mnie ze minimalna odległość powinna być 5m.
Następnego dnia pojechałem zgłosić fakt do salonu Paris Optique gdzie dostałem informacje ze wiedza ze maja za mały gabinet i mam iść zrobić badania w innym salonie i przyjść z recepta,
zapytałem czy zwrócą mi koszty badani bo to nie moja wina ze mi źle dobrali moce. Dostałem odpowiedz ze nie.
Zgłosiłem okulary z tytułu niezgodność towaru z umowa gdzie dostałem odmowę.
Proszę mi poradzić co mogę zrobić.
Usługa dobrania okularów została wykonana wadliwie z winy sklepu. Dobranie okularów należy traktowac jako uaługę rezultatu. Wttm przypadku przyaługuną uprawnienia z rękojmi, np. wymiana okularow na nowe z dobrymi soczewkami. Po załączeniu pisma i odpowiedzk juz zlozonej reklamacji bede mogla ocenic prawnie argumwnty jednej i drugiej strony, takze zachecam do przeslania. Kamila Wasilewska radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Julia Rybczyńska Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Prawna BeRIGHT
Leczkowa 25/4, 80-432 Gdańsk
Dzień dobry, czy korespondował Pan już z salonem? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.