Pytanie z dnia 25 czerwca 2019
Witam serdecznie
problem polega na tym że mieszkam na osiedlu gdzie zarząd wspólnoty zatrudnił firmę administrującą osiedlem. Na osiedlu jest administrator do którego numer telefonu jest wywieszony w gablocie ogólnodostępnej. Problem polega na tym że niestety gdy dzwonię do administratora to on nie odbiera moich telefonów w związku z tym że nie otrzymuje od niego żadnej informacji sms czy innej że jest na spotkaniu dlatego uważam że może nie słyszał telefonu. Jednakże zdarza się tak że mimo dzwonienia do niego przez cały dzień ( 20 połączeń ) on nie odbiera telefonu. Oczywiście dzwonię w sprawach związanych z osiedlem oraz w godzinach jego urzędowania. I tu się pojawia pytanie gdyż ktoś z tej firmy odebrał w końcu telefonu i powiedział: jak nie przestanę dzwonić do administratora to podadzą mnie do sądu za stalking, nękanie. Ja to jest ja dzwonie do osoby administrującej za którą też płac ę w czynszu oczywiście dzwonie w sprawach osiedlowych. Czy takie dzwonienie można nazwać nękaniem, stalkingiem?
Mariola Tomaszewska-Śloderbach Radca prawny (Od 1999)
Tomaszewska-Śloderbach Mariola. Kancelaria prawna
Legnicka 13 lok. 1, 55-300 Środa Śląska
Witam, jeżeli jest ono uporczywe ( wielokrotne w ciągu doby, tygodnia i powtarza się często ) - to tak. Proponuję przyjąć formę pisemną porozumiewania się z zarządcą. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.