Pytanie z dnia 27 maja 2018

Witam serdecznie

Prowadzę firmę zajmującą się renowacją parkietów ( cyklinowanie , lakierowanie ,naprawy)

Problem dotyczy reklamacji wykonania usługi . W styczniu 2017 roku otrzymałem zgłoszenie/ reklamacje na wykonaną usługę . Temat podjąłem odrazu- pojechałem do klienta , reklamacje uznałem . zaproponowałem dwie drogi - jedna to naprawa , druga to zwrot pieniędzy. Klient wybrał opcje naprawy . W lutym 2017 roku przypomniałem się klientowi aby ustalić termin reklamacji- bez rezultatu.Na początku marca przypomniałem się ponownie i zaproponowałem terminy naprawy. otrzymałem telefon od klienta ,że naprawę przesuniemy na jesień z uwagi na napięte terminy w pracy . zgodziłem się . Na jesieni klient sie nie odezwał. Dokładnie 27.03.2018 roku dostałem od klienta sms abyśmy powrócili do tematu reklamacji- odpisałem ,że po tak długim nie ma możliwości naprawy podłogi po przez matowienie tylko na nowo trzeba wycyklinować podłogę .Po półtora miesiąca czasu sms- dostałem maila z informacją o zwrot pieniedzy

Pytanie z mojej strony jest takie

Jaki jest czas na podjęcia reklamacji ale przez klienta , czy klient ma prawo przypomnieć się po roku , a kiedy nie ma już możliwości naprawy ( nie z winny wykonawcy) - czy może zażądać zwrotu pieniędzy

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.