Pytanie z dnia 01 grudnia 2015
Witam serdecznie,
Sprawa z jaką zwracam się do Państwa dotyczy naliczonej kary przez firmę Orange za zerwanie umowy na usugi telekomunikacyjne- telefon stacjonarny, moim zdaniem bezpodstawnie.
W listopadzie zmieniłem operatora usług telekomunikacyjnych i otrzymałem notę obciążeniową z Orange na kwotę 181,68zł tytulem "Kara umowna z tytułu zwrotu przyznanej ulgi Plan startowy na Start".
Wczytując się w umowę podpisaną 3 lata temu dopatrzyłem się szeregu nieprawidłowości. Pierwszą sprawą jest błędnie wpisany okres umowy "od 2012-11-01 do 2012-11-01". Umowa wygasła z dniem podpisania - ewidentny błąd Orange. Dalej w punkcie 4 jest wpisana informacja: "O ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, umowa uważana będzie za przedłużoną na czas określony ----- miesięcy''. Nie ma podanego okresu na jaki zostanie przedłużona.
W punkcie Orange dowiedziałem się, że umowa była podpisana na 2 lata po upływie których została przedłużona automatycznie na kolejne 2 lata ponieważ nie wnosiliśmy o jej zerwanie i powinna zakończyć się 2016-11-01.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.