Pytanie z dnia 20 października 2015

Witam serdecznie, w czerwcu tego roku odwiedził moich rodziców przedstawiciel telewizji NC+. Zaproponował pakiet programów w cenie 39 zł miesięcznie. Rodzice kilka miesięcy wstecz podpisali nową umowę z Cyfrowym Polsatem, jednak przedstawiciel NC+ poinformował, że za pośrednictwem NC+ można takową rozwiązać i przy moich rodzicach zadzwonił niby do Cyfrowego Polsatu i tą umowę wypowiedział. Kazał ponadto po 14 dniach (odstąpić od umowy z NC+ moża do 14 dni) zadzwonić do Cyfrowego Polsatu jeśli pismo z potwierdzeniem wypowiedzenia umowy nie przyjdzie. Rodzice więc po 2 tyg zadzwonili do Cyfrowego Polsatu i uzyskali informację, że nikt się z nimi nie kontaktował w sprawie wypowiedzenia umowy i że nie ma takiej możliwości chyba że po poniesieniu kosztów zerwania umowy (chyba około 800 zł). Tak więc przedstawiciel NC+ zwyczajnie oszukał moich rodziców. Ponadto co się okazało do kwoty 39 zł doszłedł jeszcze koszt udostępniania dekodera z nagrywarką (5 zł miesięcznie) o czym moi rodzice w ogóle nie zostali poinformowani. Na umowie są różne nazwy dekoderów, jeden jest zaznaczony, być może to ten z nagrywarką ale o kosztach nic nie było wspomniane, podobnie jak nie jest na umowie podany koszt abonamentu w kwocie 39 zł. Rodzice płacą teraz dwa abonamenty: w Cyfrowym Polsacie i NC+, czy możemy jakoś rozwiązać umowę z NC+. Bardzo proszę o pomoc. Z poważaniem Joanna

Witam, Udowodnienie, że Pani rodzice zostali oszukani może być trudne, ale nie niemożliwe. Należy jak najszybciej złożyć oświadczenie o zawarciu umowy pod wpływem błędu, a w tym oświadczeniu opisać wszystkie okoliczności zawarcia umowy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 października 2015 12:47 Obejrzało: 719 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.