Pytanie z dnia 20 października 2015
Witam serdecznie, w czerwcu tego roku odwiedził moich rodziców przedstawiciel telewizji NC+. Zaproponował pakiet programów w cenie 39 zł miesięcznie. Rodzice kilka miesięcy wstecz podpisali nową umowę z Cyfrowym Polsatem, jednak przedstawiciel NC+ poinformował, że za pośrednictwem NC+ można takową rozwiązać i przy moich rodzicach zadzwonił niby do Cyfrowego Polsatu i tą umowę wypowiedział. Kazał ponadto po 14 dniach (odstąpić od umowy z NC+ moża do 14 dni) zadzwonić do Cyfrowego Polsatu jeśli pismo z potwierdzeniem wypowiedzenia umowy nie przyjdzie. Rodzice więc po 2 tyg zadzwonili do Cyfrowego Polsatu i uzyskali informację, że nikt się z nimi nie kontaktował w sprawie wypowiedzenia umowy i że nie ma takiej możliwości chyba że po poniesieniu kosztów zerwania umowy (chyba około 800 zł). Tak więc przedstawiciel NC+ zwyczajnie oszukał moich rodziców. Ponadto co się okazało do kwoty 39 zł doszłedł jeszcze koszt udostępniania dekodera z nagrywarką (5 zł miesięcznie) o czym moi rodzice w ogóle nie zostali poinformowani. Na umowie są różne nazwy dekoderów, jeden jest zaznaczony, być może to ten z nagrywarką ale o kosztach nic nie było wspomniane, podobnie jak nie jest na umowie podany koszt abonamentu w kwocie 39 zł. Rodzice płacą teraz dwa abonamenty: w Cyfrowym Polsacie i NC+, czy możemy jakoś rozwiązać umowę z NC+. Bardzo proszę o pomoc. Z poważaniem Joanna
Witam, Udowodnienie, że Pani rodzice zostali oszukani może być trudne, ale nie niemożliwe. Należy jak najszybciej złożyć oświadczenie o zawarciu umowy pod wpływem błędu, a w tym oświadczeniu opisać wszystkie okoliczności zawarcia umowy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.