Pytanie z dnia 22 kwietnia 2016
Witam,
siedem miesięcy temu sprzedałem nowy rębak do gałęzi zrobiony przez mnie. Klient chce go teraz zwrócić bo nie spełnia jego oczekiwań towar jest już używany. sprzedając rębak uwzgledniłem, że jeżeli w kwestii jakiejkolwiek naprawy daję rok na reklamację i szkoda zostanie naprawiona nie było mowy o zwrotach. Proszę o informację jak powinienem się zachować w tej sytuacji i czy jestem zobowiązany przyjąć towar i oddać klientowi tyle ile zapłacił za niego w dniu zakupu.
Pozdrawiam
Ireneusz
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę sprecyzować co to znaczy, że towar nie spełnia oczekiwań klienta? Czy otrzymał Pan jakieś oficjalne oświadczenie? Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.