Pytanie z dnia 22 kwietnia 2016

Witam,
siedem miesięcy temu sprzedałem nowy rębak do gałęzi zrobiony przez mnie. Klient chce go teraz zwrócić bo nie spełnia jego oczekiwań towar jest już używany. sprzedając rębak uwzgledniłem, że jeżeli w kwestii jakiejkolwiek naprawy daję rok na reklamację i szkoda zostanie naprawiona nie było mowy o zwrotach. Proszę o informację jak powinienem się zachować w tej sytuacji i czy jestem zobowiązany przyjąć towar i oddać klientowi tyle ile zapłacił za niego w dniu zakupu.
Pozdrawiam
Ireneusz

Dzień dobry, proszę sprecyzować co to znaczy, że towar nie spełnia oczekiwań klienta? Czy otrzymał Pan jakieś oficjalne oświadczenie? Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 kwietnia 2016 15:53 Obejrzało: 157 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.