Pytanie z dnia 27 grudnia 2016
Witam.
Sprawa dotyczy reklamacji obuwia.
Zareklamowałem obuwie po mies. użytkowania. W chwili obecnej sprzedawca zaproponował zwrot 100zł na naprawę w wykwalifikowanym zakładzie szewskim. Co w takiej sytuacji zrobić? Moim zdaniem nie jest to zgodne z przepisami. Pozdrawiam Michał
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli reklamacja była zasadna, sprzedawca ma obowiązek naprawić obuwie lub wymienić je na nowe wolne od wad. Niestety podaje Pan zbyt mało szczegółów reklamacji i nie wskazuje czego dokładnie żądał od sprzedawcy, aby można było określić dalsze kroki. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.