Pytanie z dnia 30 października 2017
Witam, sprawa dotyczy zakupu telefonu, mam problem z "klientem" który już na wstępie wzbudził lekkie obawy gdyż przy zakupie telefonu chciał dostać dane osobowe głównie numer dowodu i nie odpuszczał po informacji, że nie podam takich poufnych danych, wspominał, że to tylko jakby musiał pójść na policję o kradzież itp. A po paru godzinach od zakupu jak już odjechał (telefon w fabrycznie zaplombowanym nieotwieranym pudełku) pisze, że nie działa i nie chce odesłać na gwarancję która mu przysługuje tylko żąda zwrotu pieniędzy bo jeśli nie to zgłosi sprawę na policję, problem leży w tym, że telefon jest jedną bryłą i nie da się sprawdzić bez rozbierania i jego uszkodzenia czy jest to sprzedany telefon czy np. nie został zamieniony na taki sam tylko niesprawny model albo spalony lub zalany, proszę o poradę co zrobić w obecnej sytuacji czy przyjąć żądania i zwrócić pieniądze, czy odsyłać do gwarancji, pozdrawiam serdecznie
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, kupujący ma prawo skorzystać z rękojmi. Pan/i może uznać jego żądanie za zasadne i zwrócić pieniądze, albo wskazać, że roszczenia są bezpodstawne i dlaczego. Kupujący nie ma obowiązku korzystać z gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.