Pytanie z dnia 30 października 2017

Witam, sprawa dotyczy zakupu telefonu, mam problem z "klientem" który już na wstępie wzbudził lekkie obawy gdyż przy zakupie telefonu chciał dostać dane osobowe głównie numer dowodu i nie odpuszczał po informacji, że nie podam takich poufnych danych, wspominał, że to tylko jakby musiał pójść na policję o kradzież itp. A po paru godzinach od zakupu jak już odjechał (telefon w fabrycznie zaplombowanym nieotwieranym pudełku) pisze, że nie działa i nie chce odesłać na gwarancję która mu przysługuje tylko żąda zwrotu pieniędzy bo jeśli nie to zgłosi sprawę na policję, problem leży w tym, że telefon jest jedną bryłą i nie da się sprawdzić bez rozbierania i jego uszkodzenia czy jest to sprzedany telefon czy np. nie został zamieniony na taki sam tylko niesprawny model albo spalony lub zalany, proszę o poradę co zrobić w obecnej sytuacji czy przyjąć żądania i zwrócić pieniądze, czy odsyłać do gwarancji, pozdrawiam serdecznie

Dzień dobry, kupujący ma prawo skorzystać z rękojmi. Pan/i może uznać jego żądanie za zasadne i zwrócić pieniądze, albo wskazać, że roszczenia są bezpodstawne i dlaczego. Kupujący nie ma obowiązku korzystać z gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 listopada 2017 20:42 Zmodyfikowano dnia: 1 listopada 2017 20:42 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.