Pytanie z dnia 10 marca 2016

Witam, sprawa wygląda następująco: zakupiłem groupon na zabiegi w klinice spa w kwocie około 180zł. Groupon był prezentem i osoba, która poszła go wykorzystać nie wiedziała co ma się w nim znajdować. Po zrealizowaniu grouponu i kontakcie z osobą która go wykorzystała okazało się, że połowa rzeczy wgl się nie odbyła i z 2.5h które były zapewnione przy zakupie całość trwała niecałą godzinę. Złożyłem reklamację w formie ustnej (osobiście w klinice), meilowej i telefonicznej jednak jedyne odpowiedzi jakie dostaję to takie, żę pracownicy nie mogą nic zrobić i trzeba kontaktować się z szefem (podobno tylko meilowo i trzeba czekać aż ten odpisze - na odpowiedź czekamy od 29lutego i po każdym telefonie do kliniki słyszymy, że szef już niedługo odpisze) . Dodatkowo w tej samej klinice była wpłacona kwota w wys. 250zł na zabiegi laserowe, które jednak nie mogą się odbyć (nie było umówionego terminu) i gdy następnego dnia po wpłaceniu (1marca) udaliśmy się po zwrot tej sumy usłyszeliśmy, że może to zrobić tylko szef i trzeba napisać do niego meila. Jaka jest szansa na zwrot wpłaconych pieniędzy na zabiegi laserowe i odzyskanie pieniędzy za groupon, który zrealizowany był tylko w połowie?

Dzień dobry, a czy termin wykonania zabiegów laserowych został ustalony wraz z wpłatą? Dlaczego zabieg nie może zostać przeprowadzony? Czy posiada Pan pisemne potwierdzenie złożenia reklamacji? Zapraszam do kontaktu mailowego celem ustalenia szczegółów. Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 marca 2016 09:59 Obejrzało: 416 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.