Pytanie z dnia 10 marca 2016
Witam, sprawa wygląda następująco: zakupiłem groupon na zabiegi w klinice spa w kwocie około 180zł. Groupon był prezentem i osoba, która poszła go wykorzystać nie wiedziała co ma się w nim znajdować. Po zrealizowaniu grouponu i kontakcie z osobą która go wykorzystała okazało się, że połowa rzeczy wgl się nie odbyła i z 2.5h które były zapewnione przy zakupie całość trwała niecałą godzinę. Złożyłem reklamację w formie ustnej (osobiście w klinice), meilowej i telefonicznej jednak jedyne odpowiedzi jakie dostaję to takie, żę pracownicy nie mogą nic zrobić i trzeba kontaktować się z szefem (podobno tylko meilowo i trzeba czekać aż ten odpisze - na odpowiedź czekamy od 29lutego i po każdym telefonie do kliniki słyszymy, że szef już niedługo odpisze) . Dodatkowo w tej samej klinice była wpłacona kwota w wys. 250zł na zabiegi laserowe, które jednak nie mogą się odbyć (nie było umówionego terminu) i gdy następnego dnia po wpłaceniu (1marca) udaliśmy się po zwrot tej sumy usłyszeliśmy, że może to zrobić tylko szef i trzeba napisać do niego meila. Jaka jest szansa na zwrot wpłaconych pieniędzy na zabiegi laserowe i odzyskanie pieniędzy za groupon, który zrealizowany był tylko w połowie?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a czy termin wykonania zabiegów laserowych został ustalony wraz z wpłatą? Dlaczego zabieg nie może zostać przeprowadzony? Czy posiada Pan pisemne potwierdzenie złożenia reklamacji? Zapraszam do kontaktu mailowego celem ustalenia szczegółów. Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.