Pytanie z dnia 26 lutego 2018
Witam sprawa wygląda tak:
05.02.18 - zgłoszenie reklamacji poprzez e-mail
05.02.18 - odpowiedź sprzedawcy że brkauje numeru umowy
06.02.18 - dosłanie niezbędnych informacji np. numer umowy
10.02.18 - ponaglenie - cisza ze strony sprzedawcy
12.02.18 - telefon do bok - ponaglenie meilowe do Pani prowadzacej sprawe
14.02.18 - informacja o nadaniu numeru zgłoszenia reklamacji
20.02.18 - telefon na infolinie indesitu - w odpowiedzi brak zgloszenia na moj nr telefonu i numer reklamacji podany w meilu jako numer zgłoszenia reklamacyjnego
, meil do Pani - w odpowiedzi - info że ma urlop , prosi o kontakt z bok
20.02.18- meil do boku RTVEUROAGD odnosnie sprawy - cisza ze strony sprzedawcy.
Czy moge wymagac od sprzedawcy wymiany towaru na nowy, skoro za naprawe nikt sie nie bierze, bo serwisu nadal nie bylo?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.