Pytanie z dnia 27 sierpnia 2018

Witam
Spróbuję opisać sytuację bez nerwów.
Kończy mi się umowa w Mix36x30zł
Wszystkie poprzednie umowy sam przedłużałem przez Internet.
Tym razem w Play24 nie mogłem tego zrobić. Przez Infolinię również.
Udałem się do docelowego Salonu Play w miejscu zamieszkania.
Tu również nie mogli mi przedłużyć umowy.
Tego samego dnia(12.07.201 byłem również w Salonie Play w Gorzowie
I tam miła Pani stwierdziła że nie ma żadnego problemu.
Pani ...... szybko spisała aneks do umowy…… Tylko że nie do tej co chciałem.
Miało być ponownie 36 doładowań po 30 zł. Zamiast tego dostałem Elastyczną Formułę MIX S
14x30zł i reszta doładowań po 60zł - WTF????

Miła Pani (Weronika) stwierdziła że jak przyjdę między 4 – 12 doładowaniem to zmieni na tą taryfę którą chcę czyli 36x30zł – No ok.

A telefon? - Pytam
Aparat dostarczy kurier.

Super tylko że ja mogę odebrać telefon do godziny 12:00, później mnie nie ma w domu (Praca)

Pani Weronika twierdzi że nie będzie problemu z dostarczeniem aparatu.

Po wcześniejszych €žwalkach€ z kurierami upewniam się czy oby na pewno nie będzie problemu?

Pani Weronika twierdzi że nie ma problemu i w zamówieniu dodaje adnotację kontakt do godziny 12:00 (Może nie rozumie czym jest kontakt do godziny 12:00 a czym możliwość odebrania przesyłki do godziny 12:00?)

Pierwszego dnia kurier próbował doręczyć przesyłkę o godzinie 17:45 (telefon wykonany przez kuriera)

Piszę wiec do Kurier@Playsklep.pl :

Witam
> Przedłużyłem po raz kolejny umowę z Play
> Telefon ma mi dostarczyć kurier
> W punkcie Play zaznaczyłem że odbiór jest możliwy do godziny 12:00
> Otrzymałem informację że nie będzie problemu.
> Kurier był w dniu dzisiejszym (16.07) przed godziną 18:00 więc jednak jest problem i zostałem wprowadzony w błąd.
> Jeżeli kurier nie może mi dostarczyć telefonu to proszę o rozwiązanie przedłużonej umowy.


Odpisują:

Dzień dobry,
> przekazaliśmy dyspozycję do firmy kurierskiej.
> Pozdrawiamy
> Dział Obsługi Zamówień Play
Edyta ........ (Dział Obsługi Zamówień)


Po kilku godzinach nowa wiadomość:

Dzień dobry,
otrzymaliśmy informację z firmy kurierskiej że doręczenie do 12 nie jest możliwe. Prosimy o podanie adresu doręczenia pod którym będziesz dostępny w późniejszych godzinach.
Pozdrawiamy
Dział Obsługi Zamówień Play

No i jednak jest problem pomimo zapewnień Pani Weroniki

Próbowałem przekierować Telefon do Salonu Play – Nie ma takiej możliwości.

Kurier próbował dostarczyć mi po raz drugi telefon dwa dni później od pierwszej próby po godzinie 14:00

Dzwonię na infolinię co dalej. Dowiedziałem się że jak telefon wróci do Kurier@Playsklep.pl ,


to w ciągu 14 dni automatycznie zostanie rozwiązana umowa i będę mógł podpisać ewentualnie nową. I muszę czekać na informację z Kurier@........

Dzwonię do Salonu w którym podpisywałem umowę i jedna z pracownic również powiedziała że umowa zostanie anulowana i mam czekać 14 dni (Pani Weroniki nie było..)

Wszystkie bonusy z poprzedniej umowy mi wyparowały . ponad 2000 min, sms, kilka darmowych GB a w zamian mam same zera bo nie ma sensu doładowywać tej umowy.


Czekam tydzień.
Dzwonię jeszcze raz na infolinię – mam jeszcze czekać - ok.,

Czekam drugi tydzień.

Piszę do Kurier@Playsklep.pl

Kiedy zamówienie będzie anulowane?!
14 dni już chyba mineło?!


I tu gwóźdź programu - odpowiedz:

Dzień dobry,
Gdy zrezygnujesz ze sprzętu umowa przejdzie na umowę bez urządzenia,
wszelkie reklamacje z tego tytułu możesz złożyć w BOK.
Pozdrawiamy
Dział Obsługi Zamówień Play

Co????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!


Dzwonię na info a tam Miły i kompetentny Pan równie zdziwiony odpowiedzią z Kurier@Playsklep.pl próbuje wyjaśnić tą sprawę.

Dowiaduję się że owy kurier@..... Nie jest kompetentny do udzielania takich absurdalnych odpowiedzi.

Żeby anulować umowę muszę zadzwonić do Salonu Play w którym dokonałem podpisania umowy bo tylko oni w tej chwili mogą anulować umowę.

Dzwonię do Salonu o godz. 11:00

Odbiera Pani i tłumaczę o co chodzi - twierdzi że nie ma problemu (jakoś to znajome) i zaraz tym się zajmie. Jeszcze tylko pyta się z kim podpisałem umowę.

To tłumaczę że z Panią Weroniką W.

Pani z Salonu pyta się nieśmiało co mi powiedzieli na infolinii

- Że jak Pracownicy salonu nie znają procedur to mają zadzwonić na infolinię wsparcia.

Pani powiedziała że zaraz oddzwoni.

W między czasie piszę do Kurier@Playsklep.pl z prośbą o podpisanie się imieniem i nazwiskiem do poprzedniego maila.

Dowiaduję się że w przypadkach reklamacyjnych prosimy o wysłanie wiadomości na adres ok@pomocplay.pl czyli przysłowiowy zlew

Po 3 godzinach czekania na telefon z Salonu nie wytrzymuję i dzwonię.

Odbiera owa Pani i twierdzi że nie ma czasu czyli ma mnie w d......

Dzwonię wkur..... na info i jedynie życzliwość, spokój i kompetentność Pani z infolinii mnie uspakajają. Pani z infolinii również zdziwiona sytuacją i zażenowana obsługą napisała w moim imieniu zażalenie.

I teraz muszę ponownie czekać

I...... czekam i czekam

W między czasie kilka zgłoszeń do Play z zapytaniem kiedy rozwiązana będzie umowa.

27.08.2018 (czyli ponad miesiąc mija) otrzymuję informację z Obsługi klienta:

"Pańską umowa kończy się 12.08.2020r.
Anulowanie umowy możliwe jest do 14 dni od dnia zawarcia. W Pańskim przypadku ten okres już miną, jeżeli chciałby Pan zakończyć wcześniej umowę wiązałoby się to z opłatami specjalnymi."

Barei ciąg dalszy!

Sprawa nie została zakończona, Play Finanse straszy mnie notą obciążeniową za nie doładowywanie konta.

Zadzwoniłem na infolinię i Miły Pan twierdzi że umowa obowiązuje a co z telefonem to nie wie i sugeruje bym udał się do salonu Play i jakoś się dogadał.........


Kilku konsultantów twierdziło że sprawa sam się rozwiąże, pracownica salonu również twierdziła że umowa sama się anuluje i.... zostałem z niechcianą umową, bez telefonu i groźbą kary finansowej za nie doładowywanie obecnej umowy.......

Farsa i niekompetencja sieci Play

Chcę rozwiązać umowę z winy sprzedającego.
Jakie podstawy prawne umieścić w piśmie??

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.