Pytanie z dnia 30 maja 2018
Witam,
sprzedałam (os. prywatna) na portalu Allegro przedmiot, po wylicytowaniu przez użytkownika - kontaktu nie było w ogóle, mimo jego logowania się do serwisu. Po tygodniu złożyłam wniosek o zwrot prowizji, po kolejnym tygodniu (łącznie 2 tyg), użytkownik wreszcie wypełnił wniosek, zapłacił. Od razu poinformowałam użytkownika, że przez jego opóźnienie nie mogę zagwarantować już wysyłki w ciągu 2 dni tak, jak zaznaczylam w opisie 2 tygodnie temu, uzytkownik nie odpisywal, w poniedzialek napisalam, ze przez prace nie mam jak byc w domu, gdzie znajduje sie towar, przesylke zlece najpozniej w piatek (minie 7 dni od zaplaty). Uzytkownik jedynie rzucil mi rozkaz ''natychmiast wyslij'', to obcokrajowiec wiec ciezko mi go rozumiec. Wyjasnilam raz jeszcze sytuacje i zaproponowalam albo zrozumienie i zgode albo zwrot pieniedzy. Gdy juz przesylke mialam isc dzis wyslac, o 4 nad ranem otrzymalam wiadomosc z danymi do przelewu. Jednak co teraz ze zwrotem prowizji? Mam prawo ubiegac sie od uzytkownika o potracenie ze zwrotu pieniedzy zwrotu prowizji, ktora przy duzej cenie przedmiotu nie jest mala? PRzez jego poczynania niestety zlozenie kolejnego wniosku jest niemozliwe.
Pozdrawiam,
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.