Pytanie z dnia 22 czerwca 2017

witam. sprzedalam używany wózek na olx.pl opisując jego stan wizualny i techniczny jako idealny bo taki byl w mojej ocenie klient odebral paczkę w poniedziałek a we wtorek napisal smsa że w jego ocenie stan nie jest idealny. zadzwoniłam do niego pytając o rozbieżności. pan stwierdził że linka jest przetarta i są rysy na plastikowych elementach i stelażu. powiedziałam że to niemozliwe bo sprawdzałam stan wózka przed wysyłką ale jak chce to niech odesle wózek. po czym poprosiłam o zdjecia. wady na stelażu i lince nie istniały przed wysyłką więc powiedziałam że nie przyjmę wózka z wadami które nie istniały przed wysyłką. klient powiedzial że kurier już zamówiony i odsyła mi wózek za pobraniem bo ma nagrana rozmowę ze mną gdzie zgodzilam się na zwrot.odpisalam że to było przed zobaczenie zdjęć na których są wady nie powstale przed wysyłką. pytanie co robić w tej sytuacji bo jak przyjmę paczkę to będę poszkodowana bo ja wózka z tymi wadami nie wysyłałam. pan nie rozpakować paczki przy kurierze i zgłosił problem dzień później więc wady musiały powstać z jego winy

Dzień dobry, przede wszystkim proszę poprosić o przesłanie najpierw pisemnej reklamacji, do której będzie się Pani mogła odnieść. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 czerwca 2017 12:42 Zmodyfikowano dnia: 24 czerwca 2017 12:42 Obejrzało: 314 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.