Pytanie z dnia 14 lutego 2018
Witam, sprzedałem przedmiot przez internet jako osoba prywatna. Po otrzymaniu zapłaty wysłałem towar listem poleconym. Minął tydzień a list jeszcze nie doszedł, kupujący żąda zwrotu pieniędzy ponieważ uważa że nie wywiązałem się z umowy. Czy jest gdzieś określone w jakim czasie muszę dostarczyć towar sprzedajacemu? Pozdrawiam.
Andrzej Philips Adwokat (Od 1989)
Adwokat Andrzej Philips
Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol
Przede wszystkim sprawdziłbym, gdzie przesyłka utknęła. Być może jest awizowana i odbiorca nie chce jej podjąć. Jeśli było wysłane przez Pocztę Polską - można status przesyłki sprawdzić online: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ Jeśli w umowie lub regulaminie nie ustalono konkretnego terminu, termin do 14 dni przyjmuje się jako ustalony zwyczajowo.
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Nie nie ma takiego zapisu, proszę przeskanować potwierdzenie nadania i zwrócić się do poczty o wyjaśnienie sytuacji, konkretnie co się dzieje z przesyłką. Jeżeli wysłała Pani bez potwierdzenia odbioru należy również założyć, że odbiorca może kłamać.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.