Pytanie z dnia 28 grudnia 2020
Witam, sytuacja następująca: kupuję towar jako firma od innej firmy, po dostawie okazuje się że towar jest bardzo niskiej jakości. Oprócz tego sprzedawca tak mocno okleił foliopak taśmą, że opakowania zostały pognięcione. Odrazu po otrzymaniu towaru zgłosiłem reklamację mailowo i zażądałem zwrot środków po wysłaniu towaru przeze mnie. Nie dostałem żadnej odpowiedzi na maila. Kilkanaście razy też dzwoniłem do sprzedawcy ale byłem ignorowany. Od daty zgłoszenia minęło 20 dni. Proszę o informację jakie mają być moje następujące kroki.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale zwrócił Pan ten towar ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Dzien dobry, sprawa wymaga przeanalizowania.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.