Pytanie z dnia 25 listopada 2017
Witam,
Tato prowadzi firmę handlowo- usługową. W lipcu tego roku sprzedał i zamontował jednemu z klientów hale udojową. Klijent po wpłaceniu zaliczki i skończeniu montażu odmawia zapłaty reszty należności, jako powód podaje że po zapłacie tato nie będzie serwisował sprzętu ( usterki pojawiają się cały czas, tato jeździ je naprawia a jak nie może prosi kogoś innego, klijent nie płaci). Na większość jest wystawiona faktura ( została cześć do wystawienia). Czy można założyć klijentowni sprawę? Dodatkowo wspomnę, że inni przedstawicie innych firm jak byli poproszeni o pomoc w naprawie u tego klijenta (tato nie mógł-delegacja) odmawiali ze względu na jego chamskie podejście i nieprzyjemne zachowanie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli tata wywiązał się z umowy, a nie otrzymał całości umówionego wynagrodzenia, powinien wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.