Pytanie z dnia 25 listopada 2017

Witam,
Tato prowadzi firmę handlowo- usługową. W lipcu tego roku sprzedał i zamontował jednemu z klientów hale udojową. Klijent po wpłaceniu zaliczki i skończeniu montażu odmawia zapłaty reszty należności, jako powód podaje że po zapłacie tato nie będzie serwisował sprzętu ( usterki pojawiają się cały czas, tato jeździ je naprawia a jak nie może prosi kogoś innego, klijent nie płaci). Na większość jest wystawiona faktura ( została cześć do wystawienia). Czy można założyć klijentowni sprawę? Dodatkowo wspomnę, że inni przedstawicie innych firm jak byli poproszeni o pomoc w naprawie u tego klijenta (tato nie mógł-delegacja) odmawiali ze względu na jego chamskie podejście i nieprzyjemne zachowanie.

Dzień dobry, jeśli tata wywiązał się z umowy, a nie otrzymał całości umówionego wynagrodzenia, powinien wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 listopada 2017 09:18 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2017 09:18 Obejrzało: 246 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.