Pytanie z dnia 20 listopada 2018

Witam.
Trzy miesiace temu zamówiłam kuriera . Opłaciłam paczkę online , wydrukowałam list przewozowy a kurier odebrał ją przyjeżdżając do mnie do domu.
do paczki nie miał żadnych zastrzerzeń. Następnego dnia paczka została odebrana przez adresata i tak zakończyła się jej droga. W zeszłym tygodniu dostałam smsa od firmy przez którą zamawiałam kuriera z informacją , że jestem dłużna 24.88 złotych. Zignorowałam to gdyż uznałam , że to pomyłka. Jednak wczoraj, tj. 19 listopada zadzwoniła do mnie osobiście dyspozytorka informując o zaległości. Spytałam co to za zaległość bo nie przypominam sobie abym czegoś nie opłaciła a pani poinformowała mnie, ze w trakcie póżniejszej weryfikacji któś stwierdził, że paczka nie jest gabarytowa (gdzieś jeden bok nieznacznie różnił się od drugiego). Czy mają prawo zmieniać cenę zlecenia jesli kurier odbierając odemnie paczkę nie miał do jej gabarytu zadnych zastrzeżen ? Czy mam zapłacić czy jednak odwołać się od tej decyzji ?

Ja bym nie płacił. Jaki mają dowód na niewymiarowość paczki?

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2018 01:56 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2018 01:56 Obejrzało: 430 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Aby odpowiedzieć na Pana pytanie należy zapoznać się z pisemnym wezwaniem do zapłaty i regulaminem usług świadczonych przez kuriera.

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 listopada 2018 14:55 Zmodyfikowano dnia: 24 listopada 2018 14:55 Obejrzało: 430 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.