Pytanie z dnia 20 listopada 2018
Witam.
Trzy miesiace temu zamówiłam kuriera . Opłaciłam paczkę online , wydrukowałam list przewozowy a kurier odebrał ją przyjeżdżając do mnie do domu.
do paczki nie miał żadnych zastrzerzeń. Następnego dnia paczka została odebrana przez adresata i tak zakończyła się jej droga. W zeszłym tygodniu dostałam smsa od firmy przez którą zamawiałam kuriera z informacją , że jestem dłużna 24.88 złotych. Zignorowałam to gdyż uznałam , że to pomyłka. Jednak wczoraj, tj. 19 listopada zadzwoniła do mnie osobiście dyspozytorka informując o zaległości. Spytałam co to za zaległość bo nie przypominam sobie abym czegoś nie opłaciła a pani poinformowała mnie, ze w trakcie póżniejszej weryfikacji któś stwierdził, że paczka nie jest gabarytowa (gdzieś jeden bok nieznacznie różnił się od drugiego). Czy mają prawo zmieniać cenę zlecenia jesli kurier odbierając odemnie paczkę nie miał do jej gabarytu zadnych zastrzeżen ? Czy mam zapłacić czy jednak odwołać się od tej decyzji ?
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Ja bym nie płacił. Jaki mają dowód na niewymiarowość paczki?
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Maria Korgól Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Maria Korgól
Więckowskiego 2/10, 70-411 Szczecin
Aby odpowiedzieć na Pana pytanie należy zapoznać się z pisemnym wezwaniem do zapłaty i regulaminem usług świadczonych przez kuriera.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.