Pytanie z dnia 17 sierpnia 2018
Witam.
Ubiegałem po powrocie z wycieczki o rekompensate od biura podróży z którym leciałem (z powodu poważnych rozbieżności w opisie oferty , a także nie ukończenia hotelu w którym ciągle trwał remont ) . Niestety rekompensate którą otrzymałem moim zdaniem nie jest adekwatna . Jakie teraz powinienem poczynić kroki ? Z góry dziękuję za pomoc.
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Pozostaje jedynie droga sądowa. Można też spróbować napisać odpowiedź na stanowisko biuro, ale biuro nie jest zobowiązane do ponownego rozpatrzenia danej sprawy.
Podziękowałeś prawnikowi
W piśmie od biura podróży powinna być informacja o trybie odwołania. Najpierw należy wyczerpać tryb odwoławczy przed biurem podróży. pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.