Pytanie z dnia 22 lutego
Witam, w 12/2023 wykupiłem wyjazd pobytowy do konkretnie wybranego hotelu. Na miejscu rezydent poinformował mnie, że hotel sprzedał moje miejsce komuś innemu za wyższą stawkę (overbooking) i nie ma możliwości zakwaterowania mnie (od biura otrzymałem pisemną informacje o tej sytuacji). Postanowiłem to sprawdzić, spotkałem się z menagerem hotelu, który sprawdził dokładnie i poinformował mnie, że w wybranym terminie nie było żadnej rezerwacji dokonanej na moje nazwisko (otrzymałem tę informację również w formie pisemnej). Zamienny hotel, w którym mnie zakwaterowano, był w ofercie biura w niższej cenie oraz nie spełniał moich oczekiwań (choć w teorii miał tyle samo gwiazdek), o czym bezzwłocznie powiadomiłem rezydenta (również pisemnie). Trwał w nim również remont, co było odczuwalne podczas wypoczynku (udokumentowałem zdjęciowo). Do końca pobytu nie zaproponowano mi innego hotelu, chociaż dostawałem informacje, że trwają czynności w tym kierunku. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.