Pytanie z dnia 23 marca 2021

Witam, w 2019 roku zakupiłem na fakturę w sieci .... konsole do gier Xboox, niestety pod koniec zeszłego roku konsola uległa awarii i oddałem ja na reklamacje, gdzie sprzedawca jako podstawę prawną wpisał Gwarancje producenta. Sprzęt został naprawiony, niestety bardzo konsola znowu się zepsuła. Oddałem ją do tego samego sklepu, z informacją ze żądam wymiany na nową bądź też zwrotu pieniędzy. Sprzedawca w zgłoszeniu reklamacyjnym jako podstawę wpisał przepis KC 560, zamiast. Niestety nie poinformował mnie w ciągu 14 dni jak będzie rozpatrzona moja reklamacja. Wiec napisałem do nich pismo ze powołując się na art 561(5) i zażądałem wydania nowej konsoli. Niestety w odpowiedzi na moje pismo dostałem email, że nie dostane, bo oni nie maj takiego obowiązku. Na dodatek w między czasie sprzęt został przez serwis naprawiony. Bardzo proszę o jakąś pomoc co z tym dalej mogę zrobić, bo to nie chodzi już o samą konsole, ale fakt jak się traktuje klienta w obsłudze posprzedażowej, naruszając jego podstawowe prawa. Pozdrawiam Bartosz

Szanowny Panie, czego aktualnie oczekiwałby Pan w opisanej sytuacji od sklepu? Wymiany naprawionej konsoli na nową? Czy wyłącznie chciałby się Pan dowiedzieć jak powinna wyglądać opisana sytuacja w świetle przepisów prawa? Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 marca 2021 00:13 Zmodyfikowano dnia: 25 marca 2021 00:13 Obejrzało: 223 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.