Pytanie z dnia 23 marca 2021
Witam, w 2019 roku zakupiłem na fakturę w sieci .... konsole do gier Xboox, niestety pod koniec zeszłego roku konsola uległa awarii i oddałem ja na reklamacje, gdzie sprzedawca jako podstawę prawną wpisał Gwarancje producenta. Sprzęt został naprawiony, niestety bardzo konsola znowu się zepsuła. Oddałem ją do tego samego sklepu, z informacją ze żądam wymiany na nową bądź też zwrotu pieniędzy. Sprzedawca w zgłoszeniu reklamacyjnym jako podstawę wpisał przepis KC 560, zamiast. Niestety nie poinformował mnie w ciągu 14 dni jak będzie rozpatrzona moja reklamacja. Wiec napisałem do nich pismo ze powołując się na art 561(5) i zażądałem wydania nowej konsoli. Niestety w odpowiedzi na moje pismo dostałem email, że nie dostane, bo oni nie maj takiego obowiązku. Na dodatek w między czasie sprzęt został przez serwis naprawiony. Bardzo proszę o jakąś pomoc co z tym dalej mogę zrobić, bo to nie chodzi już o samą konsole, ale fakt jak się traktuje klienta w obsłudze posprzedażowej, naruszając jego podstawowe prawa. Pozdrawiam Bartosz
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowny Panie, czego aktualnie oczekiwałby Pan w opisanej sytuacji od sklepu? Wymiany naprawionej konsoli na nową? Czy wyłącznie chciałby się Pan dowiedzieć jak powinna wyglądać opisana sytuacja w świetle przepisów prawa? Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.