Pytanie z dnia 01 września 2016
Witam,
W czerwcu zakupiłam buty Ryłko. po ich noszeniu ok. 1,5 miesiąca czubki butów (podeszwa)uległy wytarciu (zrobiły się cieńsze) i w jednym z butów kawałek podeszwy się po prostu skruszył. Po dwóch złożonych reklamacjach otrzymałam negatywne odpowiedzi : tu cytuję: wada powstała na skutek uszkodzenia mechanicznego w trakcie użytkowania obuwia. Proszę o wsparcie jak napisać odwołanie i do kogo. Nie zgadzam się absolutniez odpowiedzią bowiem w drugim bucie podeszwa również uległa "spłyceniu" i za chwilę odpadnie. Buty są dość drogie i uszkodzenie (wytarcie ) po takim krótkim czasie to jakaś kpina.
pozdrawiam Monika
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, może Pani złożyć prośbę o interwencję do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, albo pozwać firmę Ryłko do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.