Pytanie z dnia 01 września 2016

Witam,
W czerwcu zakupiłam buty Ryłko. po ich noszeniu ok. 1,5 miesiąca czubki butów (podeszwa)uległy wytarciu (zrobiły się cieńsze) i w jednym z butów kawałek podeszwy się po prostu skruszył. Po dwóch złożonych reklamacjach otrzymałam negatywne odpowiedzi : tu cytuję: wada powstała na skutek uszkodzenia mechanicznego w trakcie użytkowania obuwia. Proszę o wsparcie jak napisać odwołanie i do kogo. Nie zgadzam się absolutniez odpowiedzią bowiem w drugim bucie podeszwa również uległa "spłyceniu" i za chwilę odpadnie. Buty są dość drogie i uszkodzenie (wytarcie ) po takim krótkim czasie to jakaś kpina.
pozdrawiam Monika

Dzień dobry, może Pani złożyć prośbę o interwencję do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, albo pozwać firmę Ryłko do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 września 2016 19:18 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.