Pytanie z dnia 29 sierpnia 2017

Witam,
W czerwcu zamówiłam telefon od sprzedawcy na Allegro. Telefon miał przyjść z Chin. Do tej pory nie dostałam przesyłki. Co powinnam wpisać w treści wiadomości tak by sprzedawca zareagował? Cały czas zapewnia mnie, że paczka dojdzie, a termin ostateczny minął tydzień temu. Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna

Dzień dobry, jeśli termin dostarczenia przesyłki już minął, może Pani odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 sierpnia 2017 09:49 Zmodyfikowano dnia: 31 sierpnia 2017 09:49 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam może Pani napisać, iż takie jego zachowanie wypełnia znamiona przestępstwa przywłaszczenia i oszustwa, co może grozić wysoką karą pozbawienia wolności. Dlatego też w sytuacji braku zwrotu pieniędzy na Pani konto w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej korespondencji podejmie Pani stosowne kroki prawne. Nadto zachowanie to zostanie zgłoszone w portalu allegro, co skutkować będzie zablokowanie konta sprzedającego. Proszę podać swoje konto oraz wysłać korespondencję listem poleconym i na adres mailowy. Kopię zachować oraz dowód nadania listu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 31 sierpnia 2017 10:07 Zmodyfikowano dnia: 31 sierpnia 2017 10:07 Obejrzało: 251 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.