Pytanie z dnia 29 sierpnia 2017
Witam,
W czerwcu zamówiłam telefon od sprzedawcy na Allegro. Telefon miał przyjść z Chin. Do tej pory nie dostałam przesyłki. Co powinnam wpisać w treści wiadomości tak by sprzedawca zareagował? Cały czas zapewnia mnie, że paczka dojdzie, a termin ostateczny minął tydzień temu. Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli termin dostarczenia przesyłki już minął, może Pani odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Maja Majewska Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka Maja Majewska
Grabowskiego 2 lok.1, 58-500 Jelenia Góra
Witam może Pani napisać, iż takie jego zachowanie wypełnia znamiona przestępstwa przywłaszczenia i oszustwa, co może grozić wysoką karą pozbawienia wolności. Dlatego też w sytuacji braku zwrotu pieniędzy na Pani konto w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej korespondencji podejmie Pani stosowne kroki prawne. Nadto zachowanie to zostanie zgłoszone w portalu allegro, co skutkować będzie zablokowanie konta sprzedającego. Proszę podać swoje konto oraz wysłać korespondencję listem poleconym i na adres mailowy. Kopię zachować oraz dowód nadania listu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.