Pytanie z dnia 20 grudnia 2016
Witam,
W dn. 23.11.2016 zamówiłam w sklepie internetowym łóżko z wysyłką kurierską oraz dokonałam przedpłaty. Drogą mailową otrzymałam informację o potwierdzeniu zamówienia oraz terminie dostawy - 7 dni roboczych.
W dn. 29.11 otrzymałam maila z informacją o cofnięciu zamówienia z działu wysyłkowego, ponieważ zabrakło na magazynie zamówionego towaru. W dn 13.12 otrzymałam kolejnego maila z informacją że planowane zakończenie produkcji towaru to 16-19.12.
Zaczynam mieć wątpliwości czy kiedykolwiek otrzymam zamówiony towar, zwracam się więc z pytaniem czy mogę zrezygnować z towaru przed jego otrzymaniem i czy sprzedający jest zobowiązany zwrócić mi wszystkie poniesione koszty (towar + wysyłka).
Pozdrawiam,
Sylwia
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, tak-w powyżej opisanej sytuacji może odstąpić od umowy przed otrzymaniem łóżka. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje przez okres – od momentu złożenia zamówienia, aż do upływu 14 dni, liczonego od objęcia w rzeczy w posiadanie. Zgodnie z powyższym, w zaistniałej sytuacji istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.