Pytanie z dnia 12 kwietnia 2018

Witam. W dniu 18.11.2017r. podpisałam umowę na zakup sukni ślubnej, wpłacając zadatek w wysokości 1300zl. Termin pierwszej przymiarki ustalony był według umowy na dzień 9.05.2018, a odbiór na 29.05. Właścicielka salonu dzwoniła pod koniec marca aby przełożyć przymiarkę na jak najwcześniejszy termin (ustaliśmy 11.04). Po przyjechaniu na miejsce suknia okazała sie być za krótka o dobre 15cm, ponadto wykonana jest niestarannie, jednak największym problemem jest jej długość. Czy w takim przypadku mogę starać się w ogóle o zwrot zadatku, lub podwojony zwrot zadatku, jeśli na umowie widnieje data odbioru 29.05? Dodatkowym problemem jest halka, która miała być w gratisie a okazała sie kosztować 250zl, niestety kwestia ta nie jest zawarta na umowie a ustalane było telefonicznie, ze ma być ona w cenie.

Dzień dobry, w tym momencie nie może Pani jeszcze od umowy odstąpić. Może Pani natomiast spróbować rozwiązać umowę na mocy porozumienia stron za zwrotem zadatku. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2018 15:20 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2018 15:20 Obejrzało: 234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Odstąpić od umowy z uwagi na nienależyte wykonanie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 kwietnia 2018 21:09 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2018 21:09 Obejrzało: 233 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.