Pytanie z dnia 12 kwietnia 2018
Witam. W dniu 18.11.2017r. podpisałam umowę na zakup sukni ślubnej, wpłacając zadatek w wysokości 1300zl. Termin pierwszej przymiarki ustalony był według umowy na dzień 9.05.2018, a odbiór na 29.05. Właścicielka salonu dzwoniła pod koniec marca aby przełożyć przymiarkę na jak najwcześniejszy termin (ustaliśmy 11.04). Po przyjechaniu na miejsce suknia okazała sie być za krótka o dobre 15cm, ponadto wykonana jest niestarannie, jednak największym problemem jest jej długość. Czy w takim przypadku mogę starać się w ogóle o zwrot zadatku, lub podwojony zwrot zadatku, jeśli na umowie widnieje data odbioru 29.05? Dodatkowym problemem jest halka, która miała być w gratisie a okazała sie kosztować 250zl, niestety kwestia ta nie jest zawarta na umowie a ustalane było telefonicznie, ze ma być ona w cenie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w tym momencie nie może Pani jeszcze od umowy odstąpić. Może Pani natomiast spróbować rozwiązać umowę na mocy porozumienia stron za zwrotem zadatku. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Magdalena Kosińska-Petecka Adwokat (Od 2008)
Kancelaria Adwokacka Magdalena Kosińska-Petecka
kolegialna 8, 09-400 Płock
Dzień dobry Odstąpić od umowy z uwagi na nienależyte wykonanie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.