Pytanie z dnia 25 listopada 2016

Witam, W dniu 2 listopada zakupiłem od firmy filtr akwariowy przez allegro.
Po otrzymaniu przesyłki w ten sam dzień odstapiłem od umowy zakupy z chętcią zwrtowu z uwagi na stan estetyczny. Sprzedający raczył odpisać dopiero w wiadomości na allegro" centrum sporów"
dopiero po okołu 2 tygodniach paczkę wysłałem gdyż właśnie w "centrum sporów" uzyskałem adres do wysyłki. Paczka wysłana przez pocztę polską. Sprzedający po odebraniu paczki zarzuca mi że uszkodziłem jakieś wewnętrzne częsći filtra i informuje że wyceniu strata a pozostałą część kwoty mi odeślę. Co robić?

można zwrócic sie ze skarga do rzeczniika praw konsumenta w swojej miejscowości

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 grudnia 2016 10:47 Obejrzało: 253 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.