Pytanie z dnia 03 sierpnia 2016
Witam! W dniu 26.07.2016r za pośrednictwem zlapkuriera.pl zamówiłem przesyłkę kurierską którą miał zrealizować inpost. Do dnia dzisiejszego nie mogłem ustalic co stało sie z przesłką.Zapłaciłem za przesyłkę przez odebraniem. Po dzisiejszym mailu do zlapkuriera.pl otrzymałem wiadomość że paczka u nadawcy została źle zaadresowana na osobę która obsługuje maile w zlapkuriera. Kontaktowałem się z nadawcą i wraz z obecną przy odbiorze żoną potwierdzili ze odbierający kurier nie miał żadnych uwag do przesyłki. Stwierdził że wszystko jest poprawnie.Nie zostawił żadnych dokumentów potwierdzających odbiór przesyłki.Po moim dzisiejszym mailu dostałem od zlapkuriera maila z informację że paczka była źle zaadresowana i żądają ode mnie nowej 100% kolejnej opłaty za przekierowanie tej samej przesyłki. Zlecając przesyłkę przy zapłacie prawidłowo podałem brokerowi dane nadawcy i odbiorcy. Proszę o pomoc.
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Proszę odstąpić od umowy i zażadać zwrotu pieniędzy od sprzedawcy. Skoro to on źle zaadresował przesyłkę to niech ją opłaci lub odda pieniądze.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.