Pytanie z dnia 05 września 2017

Witam.
W dniu dzisiejszym 5.09.2017 odebrałam telefon z numeru +48 14 646 74 80 o godz. 11.57 oraz 17:55. Pierwsza rozmowa zakończyła się szybko gdyż odbierając powiedziałam "halo" i rozmówca się rozłączył. Za drugim razem zaś odebrałam "halo" i po drugiej stronie odezwał się Pan który niewyraźnie mówiąc i nie przedstawiając się poinformował że dzwoni z jakieś firmy i na koniec zapytał "czy pani dobrze mnie słyszy?" Ja odpowiedziałam "tak, słucham" po czym rozmówca się rozłączył. Dzwonię z zapytaniem gdyż poczytałam w internecie o nowym oszustwie "na tak". Czy na podstawie takiej rozmowy ta "firma" może spreparować naszą rozmowę wykorzystując moje słowo "tak" na zawarcie jakiejkolwiek umowy kredytowej bądź jakiegokolwiek zakupu produktu bądź usługi bez mojej zgody ?! Wiem, że nie podałam tam żadnych swoich danych osobowych ale w dzisiejszych czasach nie problem o te dane gdyż działa czarny rynek. Bardzo proszę o odpowiedź i czy powinnam tę sprawę zgłosić na policję i przede wszystkim czy coś mi grozi np zadłużenie finansowe.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.