Pytanie z dnia 07 listopada 2021

Witam w dniu wczorajszym miałem zaplanowana dostawę łóżka z sieci IKEA. Dostawa była wykupiona z opcja wniesienia towaru do mieszkania. Podczas zakupu w sklepie stacjonarnym w Bydgoszczy sprzedawca dostał wszystkie niezbędne informacje których potrzebował tj. mieszkanie w bloku, 3pietro itd. Dostawa została potwierdzona dzień wcześniej smsem oraz telefonicznie na godzinę przed doręczeniem. Niestety w momencie dotarcia na miejsce dostawca zadzwonił i stwierdził że albo zrzuca towar na dole pod blokiem albo odjeżdża. W związku z tym że po telefonicznym potwierdzeniu dostawy na godzinę przed przyjazdem pozbyłem się starego wypoczynku to w tej chwili zostałem wraz z żoną w 9miesiacu ciazy bez możliwości spania we własnym mieszkaniu. Po kontakcie z infolinia czatem sieci IKEA dostałem wiadomość że kolejna dostawę mogą zaplanować na 18.11 i będzie to ten sam dostawca co był wcześniej. Czy mam jakieś możliwości wyciągnięcia konsekwencji wobec takiego zachowania zarówno od dostawcy jak i samej sieci IKEA? W tej chwili z żoną która jest w bardzo zaawansowanej ciąży zostaliśmy bez możliwości funkcjonowania we własnym mieszkaniu. Dodam tylko że jakieś 3 tygodnie wcześniej był zamówiony towar również z sieci IKEA z taka sama opcja dostawy tj z wniesieniem do mieszkania i nie było żadnego problemu z doręczeniem. Proszę o informacje jakie prawa mi przysluguja.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.