Pytanie z dnia 15 sierpnia 2022

Witam. W grudniu zeszłego roku założyłem konto gracza w total casino. Od samego początku nr konta bankowego był podany który należy do mojej cioci bo od ponad dwóch lat korzystam z tego konta , ciocia ma inne a tego nie potrzebowała. Wielokrotnie z tego konta były przelewane pieniądze na grę i kilka krotnie również wysyłane wygrane . Niedawno ugralem 20000tys zł i zablokowali wypłatę w celu weryfikacji konta po wielu rozmowach doszliśmy do porozumienia (tak myślałem) że jak będę w Polsce to założę na siebie rachunek prześlę potwierdzenie umowy i odblokują wygrana . Na ta chwile po wielu mailach wysyłaniu dokumentów nadal nie odzyskałem pieniędzy. Prosił bym o kontakt . Pozdrawiam. Łukasz.

Dzień dobry, proszę przesłać mi całą korespondencję z kasynem na adres: adwokat@kancelariaulewicz.pl abym mogła ocenić sytuację. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 sierpnia 2022 19:35 Zmodyfikowano dnia: 16 sierpnia 2022 19:35 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, mogę pomóc w sprawie, ale w pierwszej kolejności musiałabym dokonać analizy regulaminu czy maili, które Pan z Total Casino wymieniał. Zapraszam do kontaktu, wycenię swoje usługi. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 sierpnia 2022 23:48 Zmodyfikowano dnia: 16 sierpnia 2022 23:48 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.