Pytanie z dnia 02 czerwca 2018
witam,
w internecie wrze od konfilktu klientów z biedornką po wczorajszej promocji na lody...byl wczesniej na stronei regulamin 1+1 za darmo ten sam lód , po czym rano zmienili regulamin ze tanszy gratis (wedlug nich to korekta błedu zeby nie wporwadzac w błąd\) w rzeczywistosci nie dosc ze wprowadzili ludzi w błąd to jeszcze ludzie stracili pieniądze na pseudo promocji..nie chodzi o kilkanascie zlotych tylko o sam fakt co robic? czy tak mogą?jak chciałam zeby kasjerka jeszcze raz nalicyzla to odmowila bo rpoduktu mroozny a potem mowi ze na osobnych paragonach wbila by mi sie promocja
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.